دسته‌ها
اخبار پرده نقره ای تئاتر تئاتر و سینما رویدادهای هنری سینما سینمای اروپا سینمای جهان فیلم تئاتر

نمایش فیلم‌تئاتر «بعد از تمرین» در خانه هنرمندان ایران

سی‌ونهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم‌تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران، به نمایش فیلم‌تئاتر «بعد از تمرین» اختصاص دارد.

به گزارش سایت خبری راوی هنر، فیلمتئاتر «بعد از تمرین» (۱۹۸۴) به‌ کارگردانی اینگمار برگمان چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سالن استاد ناصری، سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلمتئاتر، نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری، میزبان و دکتر رامتین شهبازی، منتقدتئاتر برگزار می‌شود.

در «بعد از تمرین»، هنریک کارگردان پابه‌سن گذاشته تئاتر، گذشته و آلام و رنج‌هائی را که برای بازیگران اجراهایش به بار آورده، مرور می‌کند.
ارلاند یوزفسون، اینگرید تولین، لنا اولین و برتیل گوو‌ بازیگران این اثر هستند.

نمایش این فیلم، نهمین نشست از برنامه نمایش و تحلیل آثار برگزیده داستانی، مستند و فیلم‌تئاترهای «اینگمار برگمان» است که با عنوان «نور زمستانی» دی ۱۴۰۳ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل