دسته‌ها
اخبار موسیقی موسیقی کلاسیک موسیقی و تجسمی

شبی با «گروه ظریف و دوستان» در تالار رودکی

به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، این کنسرت به سرپرستی و اجرای محمدجواد ظریف است که قطعاتی را به صورت رسیتال پیانو اجرا می‌کند. آرشا عباسی با نوازندگی آکاردئون و پویان زادمجید با نوازندگی ویولا، با اجرای قطعاتی از هانس زیمر، یان تیرسن، لودیکو اینائودی و رامین جوادی، در این برنامه، محمدجواد ظریف را همراهی خواهند کرد .
قطعات اجرایی در این کنسرت به سبک کلاسیک، رومانتیک و معاصر، از ساخته‌های محمدجواد ظریف است. اجرای قطعه‌ای برگرفته از اشعار مولانا «آمدنم بهر چه بود» و «بی‌هیچ مپیچ» به صورت تکنوازی پیانو، چندین قطعه به صورت دو نوازی و سه‌نوازی و همچنین اجرای قطعه «بازگشت» از دیگر بخش‌های این کنسرت است.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.
‌‎محمدرضا ظریف آهنگساز، پیانیست و مدرس موسیقی، است که نوازندگی را نزد اساتیدی چون رامتین اسکروچی، فرمان بهبود و پروفسور دیمیتری الکسیو از روسیه فرا گرفته و دوره آهنگسازی را نیز در کنسواتوار تهران درحضور کمال پورتراب، حسین دهلوی، سعید شریفیان، محسن الهامیان، هما سادات افسری، ‎تامارا دولیتزه و تنگیز خاشوئلی گذرانده است. وی همچنین فارغ التحصیل از کنسرواتوار وین، زیر نظر رولاند باتیک، و در کنار پیانیست بزرگ جهان الکسیس وایسنبرگ در فرانسه، فعالیت داشته است.

خروج از نسخه موبایل