دسته‌ها
اخبار موسیقی موسیقی کلاسیک موسیقی و تجسمی

شبی با «گروه ظریف و دوستان» در تالار رودکی

«گروه ظریف و دوستان» قطعاتی را به صورت تکنوازی و گروه نوازی، جمعه دهم اسفندماه از ساعت ۲۰ در تالار رودکی اجرا خواهند کرد.

به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، این کنسرت به سرپرستی و اجرای محمدجواد ظریف است که قطعاتی را به صورت رسیتال پیانو اجرا می‌کند. آرشا عباسی با نوازندگی آکاردئون و پویان زادمجید با نوازندگی ویولا، با اجرای قطعاتی از هانس زیمر، یان تیرسن، لودیکو اینائودی و رامین جوادی، در این برنامه، محمدجواد ظریف را همراهی خواهند کرد .
قطعات اجرایی در این کنسرت به سبک کلاسیک، رومانتیک و معاصر، از ساخته‌های محمدجواد ظریف است. اجرای قطعه‌ای برگرفته از اشعار مولانا «آمدنم بهر چه بود» و «بی‌هیچ مپیچ» به صورت تکنوازی پیانو، چندین قطعه به صورت دو نوازی و سه‌نوازی و همچنین اجرای قطعه «بازگشت» از دیگر بخش‌های این کنسرت است.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.
‌‎محمدرضا ظریف آهنگساز، پیانیست و مدرس موسیقی، است که نوازندگی را نزد اساتیدی چون رامتین اسکروچی، فرمان بهبود و پروفسور دیمیتری الکسیو از روسیه فرا گرفته و دوره آهنگسازی را نیز در کنسواتوار تهران درحضور کمال پورتراب، حسین دهلوی، سعید شریفیان، محسن الهامیان، هما سادات افسری، ‎تامارا دولیتزه و تنگیز خاشوئلی گذرانده است. وی همچنین فارغ التحصیل از کنسرواتوار وین، زیر نظر رولاند باتیک، و در کنار پیانیست بزرگ جهان الکسیس وایسنبرگ در فرانسه، فعالیت داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل