به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در این مراسم که روز چهارشنبه، دهم بهمن ماه ۱۴۰۳، در سالن خلیج فارس برگزار شد، نادره رضایی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهرام کلهرنیا، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و مدیران، هنرمندان و علاقهمندان هنر سفال و سرامیک حضور داشتند.
سخنرانی نادره رضایی و مجتبی قربانی، دبیر دوسالانه، پخش کلیپهایی پیرامون این رویداد هنری، قرائت پیام هیئت داوران توسط کورش آریش، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز به ایشان، از جزئیات این مراسم بود.
محمدمهدی انوشفر، محمد مهدی قانبیگی، هیربد همتآزاد، مجید ضیایی، زهرا امانی و… از دیگر هنرمندان حاضر در این برنامه بودند.
این دوره از دوسالانه سرامیک با عنوان «بیکرانگی» و به دبیری مجتبی قربانی شاهکوچکی، از دهم دیماه، در دو بخش کیوریتوری و بخش مسابقه هنر سرامیک برگزار شد.
برچسب: دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران
به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این رویداد هنری با حضور جعفر واحدی مدیر مؤسسه هنرهای تجسمی معاصر، سعید اسلامزاده مدیر روابط عمومی معاونت هنری، مجتبی قربانی شاهکوچکی دبیر دوسالانه و جمعی از هنرمندان و علاقهمندان هنر سرامیک در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
در ابتدای برنامه، مجتبی قربانی شاهکوچکی، توضیحاتی پیرامون جزئیات اجرایی ایندوره از دوسالانه ارائه کرد و پس از آن، حاضران از نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک بازدید کردند.
در این نمایشگاه، بیتا فیاضی کیوریتور مجموعه «آن موج»، مجید ضیایی کیوریتور مجموعه «سریر آتش» و هیربد همتآزاد کیوریتور مجموعه «در امتداد آشوب»، آثاری از ۷۶ هنرمند سرامیست را به مخاطبین ارائه کردهاند.
▫️این نمایشگاه تا ۳ هفته در فرهنگسرای نیاوران دایر خواهد بود و در روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ میزبان علاقهمندان است.
