دسته‌ها
اخبار رویدادهای هنری گالری گردی معماری موسیقی و تجسمی هنرهای تجسمی

آیین افتتاح دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران

بخش کیوریتوریال دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران، عصر دوشنبه، دهم دی ماه ۱۴۰۳، در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.

به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این رویداد هنری با حضور جعفر واحدی مدیر مؤسسه هنرهای تجسمی معاصر، سعید اسلام‌زاده مدیر روابط‌ عمومی معاونت هنری، مجتبی قربانی شاه‌کوچکی دبیر دوسالانه و جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان هنر سرامیک در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

در ابتدای برنامه، مجتبی قربانی شاه‌کوچکی، توضیحاتی پیرامون جزئیات اجرایی این‌دوره از دوسالانه ارائه کرد و پس از آن، حاضران از نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک بازدید کردند.

در این‌ نمایشگاه، بیتا فیاضی کیوریتور مجموعه «آن موج»، مجید ضیایی کیوریتور مجموعه «سریر آتش» و هیربد همت‌آزاد کیوریتور مجموعه «در امتداد آشوب»، آثاری از ۷۶ هنرمند سرامیست را  به مخاطبین ارائه کرده‌اند.

▫️این نمایشگاه تا ۳ هفته در فرهنگسرای نیاوران دایر خواهد بود و در روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل