دسته‌ها
اخبار اخبار روز بنیاد رودکی کنسرت موسیقی موسیقی تلفیقی موسیقی و تجسمی

کنسرت گروه «سعید محمدعلی» در تالار رودکی برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری راوی هنر، کنسرت گروه موسیقی «سعید محمدعلی» با اجرای قطعاتی در ژانر موسیقی تلفیقی، روز پنج‌شنبه ۸ آبان ماه در تالار رودکی برگزار می‌شود.

این گروه به رهبری سعید محمدعلی، از ساعت ۲۰، آثار برجسته‌ای از مایلز دیویس، چیکوریا و آنتونیو کارلوس ژوبیم را با ترکیبی از موسیقی کلاسیک و جَز اجرا خواهد کرد.

اعضای گروه «سعید محمدعلی» شامل امیررضا صالحی، کیمیا خانزادی، متین اوسطی (ترومپت)، سوگل اجلال‌منشان (ساکسوفون آلتو)، آرن سرکیسیان و علی علیزاده (ساکسوفون تنور)، عرفان رهبران (فلوت)، آرین خدایار، علیرضا ترابی، بهار مسیب‌نژاد، نسیم حسینی (ترومبون)، مانی دلشاد (گیتار)، میلاد آذری (پیانو)، علیرضا نکونام (بیس) و امین طاهری (درامز) هستند.

دیانا قدیری مسئول برنامه‌ریزی و مهدی آزادی مسئول اجرایی این برنامه می‌باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این کنسرت را از طریق سایت «ایران کنسرت» تهیه کنند.

خروج از نسخه موبایل