دسته‌ها
اخبار اخبار روز بنیاد رودکی کنسرت موسیقی موسیقی تلفیقی موسیقی و تجسمی

کنسرت گروه «سعید محمدعلی» در تالار رودکی برگزار می‌شود

کنسرت گروه «سعید محمدعلی» روز پنج‌شنبه ۸ آبان ماه با اجرای آثار برجسته موسیقی تلفیقی در تالار رودکی برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری راوی هنر، کنسرت گروه موسیقی «سعید محمدعلی» با اجرای قطعاتی در ژانر موسیقی تلفیقی، روز پنج‌شنبه ۸ آبان ماه در تالار رودکی برگزار می‌شود.

این گروه به رهبری سعید محمدعلی، از ساعت ۲۰، آثار برجسته‌ای از مایلز دیویس، چیکوریا و آنتونیو کارلوس ژوبیم را با ترکیبی از موسیقی کلاسیک و جَز اجرا خواهد کرد.

اعضای گروه «سعید محمدعلی» شامل امیررضا صالحی، کیمیا خانزادی، متین اوسطی (ترومپت)، سوگل اجلال‌منشان (ساکسوفون آلتو)، آرن سرکیسیان و علی علیزاده (ساکسوفون تنور)، عرفان رهبران (فلوت)، آرین خدایار، علیرضا ترابی، بهار مسیب‌نژاد، نسیم حسینی (ترومبون)، مانی دلشاد (گیتار)، میلاد آذری (پیانو)، علیرضا نکونام (بیس) و امین طاهری (درامز) هستند.

دیانا قدیری مسئول برنامه‌ریزی و مهدی آزادی مسئول اجرایی این برنامه می‌باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این کنسرت را از طریق سایت «ایران کنسرت» تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل