دسته‌ها
اخبار اخبار روز تئاتر تئاتر و سینما دسته‌بندی نشده عکاسی گالری گردی موسیقی و تجسمی نمایش های روی صحنه نمایش های روی صحنه تهران هنرهای تجسمی

عکاسان برگزیده مسابقه عکس تئاتر «بونکر 1» معرفی شدند

عکاسان برگزیده مسابقه عکس تئاتر «بونکر1» به کارگردانی جلال تهرانی معرفی شدند.

به گزارش سایت خبری راوی هنر، همزمان با شب اجرای عکاسان نمایش «بونکر 2» به کارگردانی جلال تهرانی، عکاسان برگزیده مسابقه نمایش «بونکر1» جوایز خود را دریافت کردند.

از مجموع 257 عکس ارسالی از 87 عکاس تئاتر به دبیرخانه مسابقه، تعداد 20 اثر از 17 عکاس با نظر هیات داوران متشکل از گلاب آدینه، ابراهیم حسینی و مهدی نصرتی به بخش مسابقه و نمایشگاه راه پیدا کردند و در نهایت سیاوش حبیبی، عاطفه قدرتی و امیرحسین لولایی به عنوان سه برگزیده نهایی جوایز و جایزه نقدی خود را دریافت کردند.

همزمان با مراسم اهدای جوایز آثار راه یافته به نمایشگاه نیز در سالن انتظار قشقایی تئاترشهر و سایت مکتب تهران، در معرض دید عموم قرار گرفت.

همچنین نمایش «بونکر 2» به کارگردانی جلال تهرانی با بازی گلچهره سجادیه، بهنوش طباطبایی و مهدی نصرتی که اجرایش در سالن قشقایی آغاز شده نیز دارای مسابقه عکاسی است و تاکنون میزبان عکاسان زیادی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل