دسته‌ها
نمایش های روی صحنه تهران اخبار تئاتر نمایش های روی صحنه

سجاد افشاریان تهیه‌کننده «شانزده» شد

نمایش «شانزده» با کارگردانی امیرمحمد کریمی و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان دی‌ماه ۱۴۰۳ روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، نمایش «شانزده» بر اساس نوشته جابر رمضانی قرار است با کارگردانی امیرمحمد کریمی و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان دی‌ماه ۱۴۰۳ روی صحنه برود.

«شانزده» نمایشی مستند و تعاملی است كه با حضور و مشاركت مخاطبان پيش‌ می‌رود و روند اجرای هرشب با توجه به متفاوت بودن مخاطبان با شب‌هاى ديگر متفاوت خواهد بود.

این اولین‌بار است که متنی از جابر رمضانی توسط شخصی جز خودش کارگردانی و روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی دی‌ماه ۱۴۰۳ با حمایت تماشاخانه دا، در این مجموعه روی صحنه خواهد رفت.

بازیگران، عوامل و زمان بلیت‌فروشی به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل