دسته‌ها
گالری گردی اخبار هنرهای تجسمی

«جشنِ دلتنگی» در نگارخانه بهارک گرفته می‌شود

رویا دیانت «جشنِ دلتنگی» را در نگارخانه بهارک برگزار می‌کند.

به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از مشاور رسانه نگارخانه بهارک، آیین افتتاحیه نمایشگاه انفرادی نقاشی رویا دیانت با عنوان «جشنِ دلتنگی»، ساعت ۱۷ روز جمعه، ۲۳ آذر ماه سال جاری با حضور پدیدآورنده آثار در نگارخانه بهارک برگزار می‌شود. 
رویا دیانت دانش‌آموخته‌ی مقطعِ کارشناسی رشته‌ی ادبیات فارسی دانشگاه آزاد و فارغ‌التحصيل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌ی علوم ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است و سابقه‌ی شرکت در چندین نمایشگاه گروهی را دارد.
گفتنی است؛ «جشنِ دلتنگی» نخستین نمایشگاه انفرادی این هنرمند به شمار می‌رود.
علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند برای تماشای تابلوهای نقاشی رویا دیانت با متریالِ آکریلیک، از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روزهای شنبه، ۲۴ آذر ماه تا چهارشنبه، ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۳، به نگارخانه بهارک واقع در میدان ونک، ده ونک، کوچه شهید صابری، کوچه یکم، پلاک ۱ مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل