دسته‌ها
اخبار بنیاد رودکی درگذشت ها فرهنگ و هنر

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد رودکی در پی درگذشت امید جهان

محمد اله‌یاری فومنی، مدیرعامل بنیاد رودکی، در پیامی درگذشت امید جهان، خواننده جنوبی کشورمان را تسلیت گفت و از ماندگاری یاد و صدای او در حافظه موسیقی ایران یاد کرد.

به گزارش سایت خبری راوی هنر، محمد اله‌یاری فومنی، مدیرعامل بنیاد رودکی، با انتشار پیامی درگذشت امید جهان، خواننده موسیقی کشورمان را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت او آمده است:
«خبر آسمانی شدن امید جهان، صدای گرم جنوب و نغمه‌پرداز شور و شادی در موسیقی ایران، جان را به اندوه نشاند. او با ریتم‌های تپنده و واژه‌های شورانگیز موسیقی بوشهر و جنوب، زندگی را برای مردم روایت می‌کرد؛ آثاری که هم‌چون نسیم دریا، دل‌ها را تازه می‌کرد و در روزگاران سخت نیز همواره برای وطن و مردم خود خواند. امید جهان با جوانیِ ۴۴ ساله‌اش رفت، اما یاد و صدای پرحرارتش در حافظه موسیقی این سرزمین ماندگار خواهد ماند.

اینجانب درگذشت این هنرمند پرشور را به خانواده بزرگوارشان، جامعه هنری کشور و همه دوستداران و هواداران ایشان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و برای روح بلندش آرامش و برای بازماندگان صبر مسألت دارم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل