دسته‌ها
تئاتر نمایش های روی صحنه نمایش های روی صحنه تهران

نمایش «فصل زرد» به نویسندگی و کارگردانی زری اماد روی صحنه رفت

نمایش «فصل زرد» با طراحی مهدی بهارمی، نویسندگی و کارگردانی زری اماد و همراهی گروهی پرتعداد از بازیگران، از اردیبهشت تا خرداد ۱۴۰۴ در «صحنه آبی» به روی صحنه رفته است.

به گزارش سایت خبری راوی هنر، نمایش «فصل زرد» به نویسندگی و کارگردانی زری اماد از تازه‌ترین آثار نمایشی در حال اجرا در تهران است که در فضای شاعرانه و فضاسازی بصری چشم‌نواز، به روایت‌هایی از تنهایی، خیال و زمان می‌پردازد.

این اثر نمایشی در سالن «صحنه آبی» واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی، پلاک ۱۵۹۵ روی صحنه رفته و اجراهای آن از اواخر اردیبهشت آغاز شده و تا خرداد ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت. ساعت آغاز اجرا ۱۹:۳۰ است و بلیت این نمایش از طریق سایت تیوال قابل تهیه است.

در نمایش «فصل زرد»، بازیگرانی چون زری اماد، سیدرضا علوی، مسعود بهارلو، محمدرضا فصیحی‌نیا، علیرضا اوحدی، زین‌العابدین مرزانی، محمدرضا احمدی، مهیار فلاحی، نیاوش شکری، محمدرضا اوحدی، ایلیا فینی، رضوانه طوسی‌نژاد، ملیکا حسن‌زاده، نورا ورد علیپور، آیتا آقاسی، نیکا دوستنعلی، کیمیا باقری، نمایش شایوردی ایفای نقش می‌کنند.

از نکات شاخص این نمایش، استفاده از صدای استاد همت مومیوند است که جلوه‌ای ویژه به اجرا بخشیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل