به گزارش سایت خبری راوی هنر، رضا بهرام خواننده موسیقی پاپ، شامگاه روز پنجشنبه، ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۳ در دو سانس در بخش موسیقی پاپ چهلمین جشنواره بینالمللی موسیقی فجر در پردیس سینمایی رزمال روی صحنه رفت.
آهنگ «آدمِ سابق» نخستین آهنگی بود که این خواننده اجرا کرد و سپس، به مخاطبان خیرِ مقدم گفت و ابراز امیدواری کرد که بتواند تجربه دلنشینی را برای آنها رقم بزند.
«هیچ» با ترجیعبند «شهزاده ی نامهربان/قلب️ مرا شکستی/تیر گذشته از کمان/ دردانه ی که هستی» دومین آهنگی بود که با همراهی حضار اجرا شد.
«عشق و گناه»، «بیمار»، «گُلِ عشق»، «از عشق بگو»، «کاش» و «مرا صِید کرد» از دیگر آهنگهایی بود که در یک ساعتِ اول اجرا خواند.
با پایان آهنگ «مرا صید کن»، رضا بهرام رو به مخاطبان کرد و گفت: یک ترک برای عاشقان ساختیم که کلمات و تصاویر همه عاشقانه هستند. با هم بخوانیم.
و آهنگ «صدام کن» را با همراهی علاقهمندان خواند و بعد، نوبت به «همه رفتند» رسید؛ آهنگی که برخلاف آهنگهای قبلی، فضای غمگینی داشت.
«لعنت به شبهای بعد از تو» و «نگار»، دو آهنگِ احساسیِ بعدی بود.
«دل» آهنگی بود که در چِک لیستِ رضا بهرام قرار نداشت و به درخواست مخاطبان، بخَی از آن خوانده شد.
«دیوانه» و «عاشقی ممنوع» دو آهنگ بعدی این خواننده نسلِ جوان بود.
او پیش از خواندن آخرین قطعه موسیقی رو به حاضران عنوان کرد: امیدوارم به اندازهای که با دیدن شما به ما خوش میگذرد، به شما نیز خوش گذشته باشد.
«کاش» آخرین آهنگی بود که رضا بهرام، برای دومین بار در سانس اول کنسرت در بخش موسیقی پاپ چهلمین جشنواره بینالمللی موسیقی فجر اجرا کرد.
