به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از مشاور رسانهای، «ترومای آقای ایکس» عنوان شانزدهمین نمایش حامد رحیمی نصر در قامت کارگردان است که این روزها پیش تولید خود را سپری میکند.
این اثر راوی ذهنیت به عینیت و بالعکس از نگاه یک فرد دهه شصتی است.
همچنین نمایش «ژن زامبی» نیز به طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد رحیمینصر، در ایام نوروز از ۹ فروردین ۱۴۰۴ ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه هما روی صحنه میرود.
علاقهمندان برای تهیه بلیت این نمایش میتوانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/zombie.gene مراجعه کنند.
حامد رحیمینصر پیش از این آثاری چون «بیگانه خوران»، «علیمردان خان»، «خونآشام کشی»، «دیوار»، «مرگ خندهدار یک دوچرخهسوار استقامت»، «وامانده تهران»، «اوردوز»، «آلزایمر»، «شیزوفرنی»، «وی اِی آر» را به عنوان کارگردان روی صحنه برده است.
سبک نوشتاری رحیمی نصر، گروتسک و ابزورد است و براساس دغدغههای جامعه شناختی و روانشناسی قصه آثار خود را انتخاب میکند.
برچسب: نمایش ژن زامبی
به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی، پانزدهمین اثر حامد رحیمینصر در قامت کارگردان با نام «ژن زامبی» از شامگاه روز پنجشنبه، ۲ اسفند در تماشاخانه هما روی صحنه رفت. این نمایش هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه اجرا میشود.
همچنین «ژن زامبی» در شب اول اجرای خود میزبان حسین تفنگدار، هادی حوری و مجید حاتمی بود.
شب نخست اجرای نمایش «ژن زامبی» به زندهیاد منوچهر والیزاده، دوبلور پیشکسوت تقدیم شد.
(به ترتیب حروف الفبا) کامبیز امینی، امیرحسین ادیم، روناک برخوردار، حسین پرتوی، درسا حکیم الهی، روزبه دانشیان، سارا رحمانپور، کسری ریاحیوفا، امین زارع، مهرداد سعادت، رامتین سلیمانی، ابوالفضل سیلاوی، سیمین ضیائیان، محمدرضا فرهمندتبار، حسام قانونی، آیه قبادیان، امیرپوریا مسعودنیا، داوود مهرداد، مهتاب نیکبخت بازیگران این تئاتر هستند که نویسندگی، طراحی و کارگردانی آن را حامد رحیمینصر برعهده دارد.
همچنین گروه موسیقی «خورشید سیاه» در کنار این کنسرت نمایش خواهد بود.
دیگر عوامل تولید این اثر عبارتند از:
مجری طرح: سیاوش عباسی، سرپرست گروه موسیقی- آهنگساز موسیقی متن- تنظیم کننده و گیتار بیس: طاهر علیرمضانی، خواننده- آهنگساز قطعات وکال و گیتار آکوستیک: جهانگیر رها، گیتار الکتریک: ساسان موسوی، کیبورد و پیانو: امین استاد، درامز: کیارش ظفری، دستیار کارگردان و برنامهریز: محبوبه طهانی، منشی صحنه: شکیبا آدینه، مدیر صحنه: کیمیا مؤید، طراح لباس: هلیا میرهادی، طراح گریم: تکتم مرشدلو، عکاس: امیر نعیمیان، طراح گرافیک: مهدی رایگانی، مدیر امور اجرایی: شاهین زوار، طراح نور: رضا ملکزاده، مشاور رسانه و روابط عمومی: مرتضی رنجبران.
گفتنی است تمام بلیتهای ۵ روز نخست این نمایش از سوی مخاطبان خریداری شده است.
علاقهمندان برای تهیه بلیت میتوانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/zombie.gene مراجعه کنند.
به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی، «ژن زامبی» عنوان پانزدهمین اثر حامد رحیمینصر در قامت کارگردان است که اسفندماه در سالن هما روی صحنه خواهد رفت و پیش فروش آن به زودی آغاز خواهد شد.
حامد رحیمینصر پیش از این آثاری چون «بیگانه خوران»، «علیمردان خان»، «خونآشام کشی»، «دیوار»، «مرگ خندهدار یک دوچرخهسوار استقامت»، «وامانده تهران»، «اوردوز»، «آلزایمر»، «شیزوفرنی»، «وی اِی آر» را به عنوان کارگردان روی صحنه برده است.
(به ترتیب حروف الفبا) کامبیز امینی، امیرحسین ادیم، روناک برخوردار، حسین پرتوی، درسا حکیم الهی، روزبه دانشیان، سارا رحمانپور، کسری ریاحیوفا، امین زارع، مهرداد سعادت، رامتین سلیمانی، ابوالفضل سیلاوی، سیمین ضیائیان، محمدرضا فرهمندتبار، حسام قانونی، آیه قبادیان، امیرپوریا مسعودنیا، داوود مهرداد، مهتاب نیکبخت بازیگران این تئاتر هستند که نویسندگی و طراحی آن را حامد رحیمینصر برعهده دارد.
همچنین گروه موسیقی «خورشید سیاه» در کنار این کنسرت نمایش خواهد بود.
پوستر این کنسرت نمایش را مهدی رایگانی طراحی کرده است.
آخرین اثر نمایشی رحیمی نصر، «وی اِی آر» بوده که تیر و مرداد ۱۴۰۳ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه رفت و با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد.
این کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما در سال ۱۴۰۲، دو نمایش «آلزایمر» و «شیزوفرنی» را به اجرا برده که «شیزوفرنی» عنوان پرفروشترین نمایش زمستان ۱۴۰۲ ایران را به خود اختصاص داده است.
دیگر عوامل تولید این اثر عبارتند از:
مجری طرح: سیاوش عباسی، سرپرست گروه موسیقی- آهنگساز موسیقی متن- تنظیم کننده و گیتار بیس: طاهر علیرمضانی، خواننده- آهنگساز قطعات وکال و گیتار آکوستیک: جهانگیر رها، گیتار الکتریک: ساسان موسوی، کیبورد و پیانو: امین استاد، درامز: کیارش ظفری، دستیار کارگردان و برنامهریز: محبوبه طهانی، منشی صحنه: شکیبا آدینه، مدیر صحنه: کیمیا مؤید، طراح لباس: هلیا میرهادی، طراح گریم: تکتم مرشدلو، عکاس: امیر نعیمیان، طراح گرافیک: مهدی رایگانی، مدیر امور اجرایی: شاهین زوار، طراح نور: رضا ملکزاده، مشاور رسانه و روابط عمومی: مرتضی رنجبران.
به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی، «ژن زامبی» عنوان پانزدهمین نمایش حامد رحیمی نصر در قامت کارگردان است که اسفندماه در سالن هما روی صحنه خواهد رفت.
حامد رحیمینصر پیش از این آثاری چون «بیگانه خوران»، «علیمردان خان»، «خونآشام کشی»، «دیوار»، «مرگ خندهدار یک دوچرخهسوار استقامت»، «وامانده تهران»، «اوردوز»، «آلزایمر»، «شیزوفرنی»، «وی اِی آر» را به عنوان کارگردان روی صحنه برده است.
آخرین اثر نمایشی رحیمی نصر، «وی اِی آر» بوده که تیر و مرداد ۱۴۰۳ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه رفت و با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد.
این کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما در سال ۱۴۰۲، دو نمایش «آلزایمر» و «شیزوفرنی» را به اجرا برده که «شیزوفرنی» عنوان پرفروشترین نمایش زمستان ۱۴۰۲ ایران را به خود اختصاص داده است.
سبک نوشتاری رحیمی نصر، گروتسک و ابزورد است و براساس دغدغههای جامعه شناختی و روانشناسی قصه آثار خود را انتخاب میکند.
«ژن زامبی» با نگاهی فانتزی بر آینده بشر دنبالهای از کارهای جدیدتر کارگردان مانند سهگانه «اوردوز»، «آلزایمر»، «شیزوفرنی» است و پس از نمایش موفق «وی اِی آر» او اینبار در جستجوی معنای انسان در ریشه مرگ میگردد.
سیاوش عباسی مجری طرح ژن زامب «ژن زامبی» خواهد بود. وی پیشتر در اجرای نمایشهای «آلزایمر»، «شیزوفرنی»، «وی اِی آر» با رحیمی نصر همکاری داشته است.
