به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از دفتر رسانه اداره کل هنرهای نمایشی، همزمان با استقبال مخاطبان از نمایشهای شادیآور «نوردخت» و «لاله زاریها» در تماشاخانه سنگلج، اجرای این نمایشها تا جمعه ۱۰ اسفند تمدید شد.
نمایش شادی آور و مجلس زنانه «نوردخت» به کارگردانی محسن میرهاشمی روایتی کمدی از سرگذشت حکومتی است که به حاکم لایقش میرسد.
این نمایش ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه میرود.
همچنین نمایش کمدی «لاله زاری ها» به کارگردانی محمدرضا آزادفرد نیز ماجرای سه بازیگر لاله زاری را به نمایش میگذارد که به امید بازگشت به صحنه و گرفتن مجوز به جبهه جنگ رفتهاند.
این نمایش نیز ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است.
علاقهمندان میتوانند بلیت این دو نمایش را از طریق سایت تیوال و سایت گیشه تئاتر تهیه کنند.
برچسب: نمایش نوردخت
به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از دفتر رسانه اداره کل هنرهای نمایشی، نمایش شادیآور «نوردُخت» به نویسندگی و کارگردانی سید محسن میرهاشمی ساعت 18:30دوشنبه ۲۹ بهمن ماه میزبان هنرمندان و خبرنگاران تئاتر خواهد بود.
نمایش سیاهبازی و مجلس شادیآور زنانه «نوردُخت» روایتی کمدی از زندگی سلطانی است که قدرتش افول کرده و ساعات پایانی حکومتش را می گذراند. او در این لحظات که امارتش رو به زوال و نابودیست، از مشاور خویش درخواست میکند تا قصهای برایش بخواند.
بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) محمدرضا آزادفرد، مصطفی ایزدی، مهزاد اخوندی، مصطفی بلوکات، علی پیلهور، رامونا خانقایی، حسن شفیعی، هانا صالحیراد، میترا طره، حسین عباسپور، زینب عباسی، صحرا کریمی، کوروش محمدرضا، یاسمن حسینی، سید محسن میرهاشمی، مهدی نوری هستند.
مشاور کارگردان محمدرضا آزادفرد، دستیار کارگردان و برنامهریز: لاله سیر، دستیار کارگردان: حسن حاجیزاده کندری، معصومه پاسیار و صحرا کریمی، طراح صحنه: رسول نجفی و سید محسن میرهاشمی، منشی صحنه: معصومه پاسیار، مدیر صحنه: حامد عابدی، طراح لباس: صحرا کریمی، دوخت لباس: صحرا کریمی، طراح نور: میثم کحالی، نورپرداز: حسین رودباری و میثم کحالی، موسیقی: مسعود نیکو، نوازنده تار: آرش رحیمیان، نوازنده تنبک: حسن شفیعی، خواننده: مسعود نیکو، مدیر اجرایی: سپهر ملکوتی و هانا صالحیراد، مشاور هنری: دانیال تفرشی، شیوا بهوار و مینا محترمی، طراح گرافیک، پوستر و بروشور: لاله سیر از دستاندرکاران این نمایش هستند.
فروش اینترنتی بلیتهای این نمایش از طریق دو سایت گیشه تئاتر و تیوال انجام میشود.
به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از دفتر رسانه اداره کل هنرهای نمایشی، نمایش کمدی «نوردخت» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحسن میرهاشمی از روز چهارشنبه 17 بهمنماه ۱۴۰۳، ساعت 18:30 اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج آغاز میکند.
نمایش سیاهبازی و مجلس شادیآور زنانه «نوردُخت» روایتی کمدی از زندگی سلطانی است که قدرتش افول نموده و ساعات پایانی حکومتش را میگذراند.
او در این لحظات که امارتش رو به زوال و نابودی است، از مشاور خویش درخواست میکند تا قصهای برایش بخواند.
بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) محمدرضا آزادفرد، مصطفی ایزدی، مهزاد اخوندی، مصطفی بلوکات، علی پیلهور، رامونا خانقایی، حسن شفیعی، هانا صالحیراد، میترا طره، حسین عباسپور، زینب عباسی، صحرا کریمی، کوروش محمدرضا، یاسمن حسینی، سیدمحسن میرهاشمی و مهدی نوری هستند.
مشاور کارگردان محمدرضا آزادفرد، دستیار کارگردان و برنامهریز لاله سیر، دستیار کارگردان حسن حاجیزاده کندری، معصومه پاسیار و صحرا کریمی، طراح صحنه رسول نجفی و سیدمحسن میرهاشمی، منشی صحنه معصومه پاسیار، مدیر صحنه حامد عابدی، طراح لباس صحرا کریمی، دوخت لباس صحرا کریمی، طراح نور میثم کحالی، نورپرداز حسین رودباری و میثم کحالی، موسیقی مسعود نیکو، نوازنده تار آرش رحیمیان، نوازنده تنبک حسن شفیعی، خواننده مسعود نیکو، مدیر اجرایی سپهر ملکوتی و هانا صالحیراد، مشاور هنری دانیال تفرشی، شیوا بهوار و مینا محترمی، طراح گرافیک، پوستر و بروشور لاله سیر و مدیر ارتباطات، اخبار و رسانه مهدیه سادات شاهمرادی از دستاندرکاران این نمایش هستند.
فروش اینترنتی بلیتهای این نمایش از طریق دو سایت گیشه تئاتر و تیوال انجام خواهد شد.
