به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از مشاور رسانهای پروژه، نمایش «آنبُرد» به نویسندگی و کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی با تهیهکنندگی سجاد افشاریان در ادامه دور سوم اجراهای خود یکمیلیاردی شد.
«آنبُرد» با ۱۰۰ اجرا و میزبانی بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ مخاطب به فروشی یکمیلیاردی رسید.
این نمایش که جایزه بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه و دیپلم افتخار بهترین اثر از نگاه مخاطب را از جشنواره تئاتر شهر دریافت کرده، در مجموعههای تئاتر شهر، هیلاج، تئاتر لبخند و شهر رشت پیشروی مخاطبان قرار گرفته است.
نمایش «آنبُرد» با بازی مهدی زندیه و نیکو بستانی ساعت ۱۸:۴۵ در سالن شماره ۲ مجموعه تئاتر لبخند روی صحنه است.
دستیار کارگردان و برنامه ریز: شادی بیات، گروه کارگردانی: محمد غلامی، حامد حسینزاده، مطهره پورجعفر، (گروه طراحان) طراح صحنه: شادی بیات، طراح نور: رضا خضرایی، طراح لباس: شادی بیات، طراح صدا، موسیقی: محمدحسین غفاری، طراح گرافیک و تبلیغات: علی زندیه، (گروه تبلیغات) ساخت موشن گرافیک: شایان عظیمی، مدیر تبلیغات: نوید آغاز، مشاور رسانه: علی کیهانی، عکاس: شایان عظیمی عوامل این اثر نمایشی هستند.
در خلاصه داستان «آنبُرد» آمده است: «کاش میشد بین موندن و رفتن، جفتشو انتخاب کرد…»
علاقهمندان میتوانند برای تهیه بلیت نمایش «آنبُرد» به سایت تیوال مراجعه کنند.
برچسب: نمایش آنبُرد
به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از مشاور رسانهای پروژه، نمایش «آنبُرد» به نویسندگی و کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی با تهیهکنندگی سجاد افشاریان دور سوم اجراهای خود را از شب گذشته پنجم اسفندماه ۱۴۰۳، ساعت ۲۰:۴۵ در سالن شماره ۲ مجموعه تئاتر لبخند آغاز کرد. همچنین پوستر نمایش با طراحی علی زندیه منتشر شد.
مهدی زندیه و نیکو بستانی بازیگران نمایش «آنبُرد» هستند.
این نمایش که جایزه بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه و دیپلم افتخار بهترین اثر از نگاه مخاطب را از جشنواره تئاتر شهر دریافت کرده، در مجموعههای تئاتر شهر، هیلاج و شهر رشت با ۵۰ اجرا پیشروی مخاطبان قرار گرفته است.
«آنبُرد» با میزبانی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مخاطب و فروشی ۷۰۰ میلیونی، از نمایشهای پرفروش و پرتماشاگر فروردین، اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳ بهشمار میآید.
در خلاصه داستان «آنبُرد» آمده است: «کاش میشد بین موندن و رفتن، جفتشو انتخاب کرد…»
دستیار کارگردان و برنامه ریز: شادی بیات، گروه کارگردانی: محمد غلامی، حامد حسینزاده، طراح صحنه: شادی بیات، طراح نور: رضا خضرایی، طراح صدا، موسیقی: محمدحسین غفاری، طراح گرافیک و تبلیغات: علی زندیه، ساخت موشن گرافیک: شایان عظیمی، مدیر تبلیغات: نوید آغاز، مشاور رسانه: علی کیهانی، عکاس: شایان عظیمی دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.
علاقهمندان میتوانند برای تهیه بلیت نمایش «آنبُرد» به سایت تیوال مراجعه کنند.
به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از مشاور رسانهای پروژه، نمایش «آنبُرد» به نویسندگی و کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی با تهیهکنندگی سجاد افشاریان دور سوم اجراهای خود را آغاز میکند.
نمایش «آنبُرد» با بازی مهدی زندیه و نیکو بستانی از پنجم اسفندماه ۱۴۰۳، ساعت ۲۰:۴۵ در سالن شماره ۲ مجموعه تئاتر لبخند روی صحنه میرود.
این نمایش که جایزه بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه و دیپلم افتخار بهترین اثر از نگاه مخاطب را از جشنواره تئاتر شهر دریافت کرده، در مجموعههای تئاتر شهر، هیلاج و شهر رشت با ۵۰ اجرا پیشروی مخاطبان قرار گرفته است.
«آنبُرد» با میزبانی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مخاطب و فروشی ۷۰۰ میلیونی، از نمایشهای پرفروش و پرتماشاگر فروردین، اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳ بهشمار میآید.
در خلاصه داستان «آنبُرد» آمده است: «کاش میشد بین موندن و رفتن، جفتشو انتخاب کرد…»
پیشفروش بلیت این اثر نمایشی امروز (سه شنبه ۳۰ بهمن) ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد و علاقهمندان میتوانند برای تهیه بلیت نمایش «آنبُرد» به سایت تیوال مراجعه کنند.
عکس: شایان عظیمی
