دسته‌ها
اخبار تئاتر تئاتر و سینما نمایش های روی صحنه نمایش های روی صحنه تهران

«اسکرین شات» باز هم با خواننده‌های رپ روی صحنه می‌رود

به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از مشاور رسانه‌‌ای نمایش، «مسین»، «شایان یو» و «مهدیار» سه رپر دور جدید «اسکرین شات» هستند و «عرفان ابرا» نیز به عنوان خواننده در این دور اجراها حضور دارد.

نمایش «اسکرین شات» با حضور چهره‌های سرشناس موسیقی رپ در دو دور قبلی اجرا و واکنش‌های فراوانی را دریافت کرد و انتشار تصاویری از استقبال اهالی رپ و دوستداران این سبک، جنجال‌های بزرگی را در رسانه های تئاتری و فعالان این حوزه در پی داشت.

افسانه ‌بخشی ‌فرد، بهناز یادگاری، سیمین ‌بهفر، مازیار ‌مهرگان، فردین رحمانپور، عباس ایمانی و ملینا محمدی با اولین حضور شایان یو، مسین و مهدیار در تئاتر  بازیگران این نمایش هستند.

اجرای «اسکرین شات» از روز یکشنبه، ۱۶ دی در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز شده و با تعداد سانس محدود هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود.

در نخستین شب اجرا، پژمان جمشیدی و شایان اشراقی مهمان ویژه این نمایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال به نشانی https://tiwall.com/s/screenshot5 تهیه کنند.

خروج از نسخه موبایل