دسته‌ها
اخبار کنسرت موسیقی موسیقی و تجسمی

کنسرت «ایرانم» علیرضا قربانی برای چهارمین بار تمدید شد

به گزارش سایت خبری راوی هنر، تورکنسرت «ایرانم» با صدای علیرضا قربانی برای سه شب دیگر تمدید شد و این اجراها در تاریخ‌های جمعه ۲۳، شنبه ۲۴ و یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۴ در فضای باز مجموعه آزادی تهران روی صحنه خواهد رفت.

بنابر اعلام روابط عمومی تورکنسرت، این تمدید به دلیل استقبال گسترده مخاطبان صورت گرفته است و بلیت‌فروشی اجراهای جدید از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه ۲۲ خرداد، از طریق سامانه ایران‌تیک به نشانی www.irantic.com آغاز خواهد شد.

تورکنسرت «ایرانم» با مدیریت هنری حسام ناصری اجرا می‌شود و اشعار استفاده‌شده در آن از سروده‌های مولانا، امیرخسرو دهلوی، واقف لاهوری، هوشنگ ابتهاج، احمد شاملو، غلامرضا طریقی، حسین غیاثی، احمد امیرخلیلی و حمید خلف‌بیگی انتخاب شده‌اند. در این کنسرت، آهنگ‌هایی با آهنگسازی حسام ناصری، علیرضا افکاری و مهیار علیزاده اجرا می‌شوند.

رپرتوار این اجرا شامل قطعاتی چون «نیست شو»، «بوی گیسو»، «هم‌گناه»، «هم‌قفس»، «خیال خوش»، «مرا ببخش»، «شیدا»، «هنوز عشق تو (ماهور)»، «شوشتری»، «مست عشق»، «ارغوان»، «بی‌گناه»، «در زلف تو آویزم»، «پل» و «پرواز قوها» است و هر سانس به مدت حدود دو ساعت برگزار می‌شود.

تا کنون ۱۳ شب از این کنسرت با حضور هر شب بیش از ۷۵۰۰ مخاطب برگزار شده و بلیت‌های اجراهای پیشین از جمله شب‌های ۲۶ و ۲۷ خرداد نیز به‌طور کامل به فروش رسیده‌اند.

این مجموعه کنسرت‌ها به تهیه‌کنندگی محسن خباز، توسط مؤسسه فرهنگی هنری شهرآفتاب و آهنگ اشتیاق و با حمایت توبانک (شعبه مجازی بانک گردشگری) به روی صحنه می‌رود.

خروج از نسخه موبایل