دسته‌ها
اخبار تئاتر تئاتر و سینما نمایش های روی صحنه نمایش های روی صحنه تهران

«بیستو هیچ» روی صحنه می‌رود

به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از مشاور رسانه‌ای، فرید قادرپناه پس از اجرای پرمخاطب نمایش «پناه کاه»، «بیستو هیچ» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد برد.

قادرپناه این روزها مشغول تمرین و تدارک اجرای این اثر برای بهمن و اسفند ۱۴۰۳ است.

وی پیش از این نمایش‌های «درخت شیشه‌ای آلما»، «شبی بیرون از خانه» «آوریل ۱۹۱۲» و «بوی گند دهن خانم مارکز» را کارگردانی کرده و اجرا برده است.

خروج از نسخه موبایل