دسته‌ها
اخبار اخبار تئاتر اخبار روز تئاتر تئاتر و سینما نمایش های روی صحنه نمایش های روی صحنه تهران

نمایش «بلیط لعنتی» مهمان تالار مولوی شد

به گزارش سایت خبری راوی هنر، نمایش «بلیط لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی محمد طیب طاهر از ۳۰ مهر تا ۱۴ آبان در سالن کوچک تالار مولوی به روی صحنه می‌رود.

به نقل از روابط‌عمومی اثر، این نمایش هر شب ساعت ۱۹:۳۰ با نگاهی طنزآمیز به جهانی که در آن تماشای تئاتر دیگر انتخاب نیست، بلکه اجبار است، اجرا می‌شود.

در این اثر نمایشی، محمد طیب طاهر، غزل تدین، محمدمهران تاجیک، نگین عبادی، مرتضی دلداده، مریم کاظمی، روزبه جعفری و آرام محمدخانی به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از:
دستیار کارگردان و منشی صحنه: مهلا طهماسبی،
عکاس: مهسا طیب طاهر،
مدیر روابط‌عمومی: آرمان صادقی،
طراح پوستر و بروشور: محمد طیب طاهر.

در خلاصه نمایش آمده است:
«وقتی تماشای تئاتر برای همه اجباری می‌شود…»

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

خروج از نسخه موبایل