دسته‌ها
اخبار تئاتر تئاتر و سینما نمایش های روی صحنه نمایش های روی صحنه تهران

نمایش «قربانگاه» به تئاتر شهر رسید

به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، نمایش «قربانگاه» به نویسندگی عمادالدین ‌رجبلو و کارگردانی مشترک سمیرا ‌سرچاهی و عمادالدین ‌رجبلو به‌عنوان یکی از اجراهای جدید مجموعه تئاتر شهر از ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۴، ساعت ۲۰ در سالن چهارسو روی صحنه خواهد رفت.
مجری طرح این اثر نمایشی سعید ‌سیادت است.
بازیگران: (به ترتیب حروف الفبا) مرتضی ‌اسحاقی، صادق ‌برقعی، منصور ‌عربی، مجید ‌عراقی، علی ‌غریب، پورنیک ‌کاوش، حامد ‌مهدی ‌نژاد هستند.
همچنین طراح صحنه: سمیرا ‌سرچاهی، عمادالدین ‌رجبلو، دستیار کارگردان: موسی الرضا مازندرانی، روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: علی ‌کیهانی (راوی‌مدیا) دیگر عوامل نمایش «قربانگاه» هستند.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت‌های تیوال و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

خروج از نسخه موبایل