به گزارش سایت خبری راوی هنر، تورکنسرت «ایرانم» با صدای علیرضا قربانی که پیشتر بلیتهای ۱۱ شب نخست آن تا تاریخ ۱۹ خردادماه به فروش رفته بود، با استقبال پرشور مخاطبان برای چهار شب دیگر تمدید شد. شبهای تازه این اجرا در تاریخهای ۲۱، ۲۲، ۲۶ و ۲۷ خرداد برگزار خواهند شد و بلیتفروشی آنها از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۱ خرداد از طریق سامانه ایرانتیک به نشانی www.irantic.com آغاز میشود.
این کنسرت با مدیریت هنری حسام ناصری برگزار میشود و اشعار آن از سرودههای مولانا، امیرخسرو دهلوی، واقف لاهوری، هوشنگ ابتهاج، احمد شاملو، غلامرضا طریقی، حسین غیاثی، احمد امیرخلیلی و حمید خلفبیگی انتخاب شدهاند. همچنین آهنگسازان این برنامه حسام ناصری، علیرضا افکاری و مهیار علیزاده هستند.
در رپرتوار این کنسرت قطعاتی چون «نیست شو»، «بوی گیسو»، «هم گناه»، «هم قفس»، «خیال خوش»، «مرا ببخش»، «شیدا»، «هنوز عشق تو (ماهور)»، «شوشتری»، «مست عشق»، «ارغوان»، «بیگناه»، «در زلف تو آویزم»، «پل» و «پرواز قوها» اجرا میشوند. اجرای کامل این برنامه حدود دو ساعت به طول میانجامد.
تورکنسرت «ایرانم» توسط موسسه فرهنگی هنری شهرآفتاب و آهنگ اشتیاق به تهیهکنندگی محسن خباز تولید شده و همچون سال گذشته با حمایت «توبانک» (شعبه مجازی بانک گردشگری) همراهی میشود.
