به گزارش سایت خبری راوی هنر، نمایش درام خانوادگی، عاشقانه و معمایی «تو حرفات یه حبه قند بنداز» به نویسندگی و کارگردانی نیما نعمتیزاده و تهیهکنندگی فرید عبدلپور، از چهارشنبه ۱ مرداد ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه هیلاج روی صحنه میرود. این نمایش تا تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۴ هر شب اجرا خواهد شد.
«تو حرفات یه حبه قند بنداز» با بازی نیما نعمتیزاده و آوید بزرگی اجرا میشود. این اثر که قرار بود پیش از جنگ ۱۲ روزه اخیر روی صحنه برود، بهدلیل شرایط اجتماعی اجرای خود را به تعویق انداخت و حالا با آغاز مرداد، آماده میزبانی از مخاطبان تئاتر شده است.
در خلاصه داستان این نمایش آمده: «زن و مردی از مهمانی بازمیگردند و خانه را عجیب و کمی مشکوک میبینند. گویی خانه را دزد زده! این تازه شروع ماجراست؛ شروعی که رویدادهایی غیرمنتظره را رقم میزند.»
این نمایش که پیشتر با عنوان «لَه وی اِ بِل یعنی زندگی زیباست» شناخته میشد، بهدلیل مخالفت مرکز هنرهای نمایشی با عنوان خارجی، نام خود را تغییر داد.
محسن شریفیان، سرپرست گروه موسیقی لیان، مهمان ویژه شب اول نمایش خواهد بود.
دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از:
دستیار کارگردان: نسیم بهادری
منشی صحنه: فاطمه موجانی
نور و صدا: سینتیا بختیاری
طراح صحنه و نور: مهران زاغری
دستیاران طراح صحنه: نکیسا راستین، مانی دهقان
دستیار طراح نور: مهدی خلج
دکوراتور: مانی دهقان، یحیی نامآور، بهمن سلطانی
طراح حرکت: حامد نصرآبادیان
طراح لباس: مژده وصالی
طراح پوستر: ملیکا میربلوکی
علاقهمندان میتوانند برای تهیه بلیت به وبسایت تیوال یا سینماتیکت مراجعه کنند. تماشاخانه هیلاج در خیابان ایرانشهر، کوچه سمندریان (مهاجر)، پلاک ۲۲، واقع شده است.
