دسته‌ها
اخبار اخبار تئاتر تئاتر تئاتر و سینما نمایش های روی صحنه نمایش های روی صحنه تهران

اشکان درویشی با ۵ نمایش در تماشاخانه هیلاج

به گزارش سایت خبری راوی هنر، اشکان درویشی، کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر، این روزها با دو نمایش «لبوبوی شهر جادو» و «اسکرین شات» در تماشاخانه هیلاج روی صحنه است و تا پایان فصل پاییز، سه نمایش دیگر را نیز به فهرست اجراهای خود اضافه خواهد کرد.

به گزارش مشاور رسانه‌ای، درویشی این روزها دو نمایش «اسکرین شات» و تئاتر کودک «لبوبوی شهر جادو» را در تماشاخانه هیلاج در حال اجرا دارد و در ادامه سه نمایش «نعلبند»، «هجده‌سالگی» و «قارچ‌خور» را نیز روی صحنه خواهد برد.

نمایش «اسکرین شات» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اشکان درویشی و با بازی امیر خلوت تا تاریخ ۷ آبان‌ماه به اجرا ادامه دارد.

همچنین تئاتر موزیکال و متفاوت کودک و نوجوان «لبوبوی شهر جادو» به نویسندگی افسانه بخشی‌فرد و تهیه‌کنندگی و کارگردانی اشکان درویشی، هر هفته از چهارشنبه تا جمعه در تماشاخانه هیلاج روی صحنه می‌رود.

در ادامه، نمایش «نعلبند» با موضوع زندگینامه عباس نعلبندیان، به کارگردانی مشترک احمد جعفری و سیمین بهفر و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی از آبان‌ماه به صحنه می‌رود.

پس از آن نمایش «هجده‌سالگی» به کارگردانی فردین رحمانپور و تهیه‌کنندگی در وی شی از آذرماه اجرا خواهد شد و در ادامه نمایش «قارچ‌خور» به نویسندگی احسان بدخشان و تهیه‌کنندگی و کارگردانی اشکان درویشی نیز پس از دریافت مجوزهای لازم در آذرماه روی صحنه می‌رود.

خروج از نسخه موبایل