به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی تالار هنر، با استقبال گسترده مخاطبان، اجرای دو نمایش کودک و نوجوان تالار هنر تا پایان شهریورماه ۱۴۰۴ تمدید شد.
نمایش «سفید برفی و هفت جنگلی» به نویسندگی سجاد بهرهمند، مهنوش محبی و ثریا جواهری و کارگردانی امید انصاری، بازآفرینیای تازه و موزیکال از افسانه سفید برفی است که با فضایی شاد و فانتزی برای کودکان و نوجوانان روی صحنه میرود. این نمایش هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در تالار هنر اجرا میشود.
همچنین نمایش «مریخیها مامان میخوان» به نویسندگی و کارگردانی محمد عبدی جمالی، اثری پرهیجان و طنز در فضایی تخیلی است که با بهرهگیری از موسیقی و فضاسازی فانتزی، لحظاتی سرگرمکننده برای خانوادهها فراهم میکند. این نمایش هر روز ساعت ۱۸:۰۰ به روی صحنه میرود.
علاقهمندان میتوانند تا پایان شهریور با مراجعه به گیشه تالار هنر یا سامانههای فروش بلیت، برای تماشای این دو نمایش اقدام کنند. همچنین توصیه شده تماشاگران ۳۰ دقیقه پیش از آغاز اجرا در سالن حضور داشته باشند.
