دسته‌ها
اخبار اخبار روز جشنواره ها گالری گردی گرافیک موسیقی و تجسمی هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

«جشن‌ها و جشنواره‌ها» در موزه گرافیک

بخش «جشن‌ها و جشنواره‌ها» هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در موزه گرافیک آغاز به کار می‌کند.

به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، بخش «جشن‌ها و جشنواره‌ها»ی جشنواره هفدهم تجسمی، روز پنجشنبه، ۲ اسفندماه، ساعت ۱۶ در موزه گرافیک کار خود را آغاز می‌کند.
در این نمایشگاه که با همکاری انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار می‌شود، از مجموع ۲۰۰ پوستر منتخب با مضمون جشن و جشنواره، ۵۰ اثر به روی دیوار خواهد نشست.
این آثار از آرشیو موزه گرافیک و مجموعه‌های خصوصی از میان پوسترهای قبل و بعد از انقلاب برگزیده شده است که از هنرمندان شاخص حوزه طراحی گرافیک ایران است.
«جشن‌ها و جشنواره‌ها» تا ۲۴ اسفند به کیوریتوری عادل صدرممتاز در موزه گرافیک واقع در پارک پلیس، عمارت ارباب هرمز میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل