دسته‌ها
اخبار موسیقی موسیقی سنتی موسیقی کلاسیک موسیقی و تجسمی

«شُعله دارم بر زبان» اجرای جدید ارکستر موسیقی ملی ایران

ارکستر موسیقی ملی ایران با همراهی ۴ خواننده، ۲۸ و ۲۹ دی ماه کنسرت «شعله دارم بر زبان» را در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، ارکستر موسیقی ملی ایران در گرامیداشت یاد آهنگساز فقید علی جعفریان، در واپسین شبهای دی ماه به رهبری همایون رحیمیان و همراهی خوانندگان موسیقی ایرانی، آثاری از جلال الدین منبری و همایون رحیمیان را نیز اجرا می‌کند.
در شب نخست این کنسرت مجتبی عسگری و حسین علیشاپور در کنار نوازندگان ارکستر موسیقی ملی ایران می‌خوانند. در شب دوم نیز پوریا اخواص و وحید تاج ارکستر را همراهی می‌کنند.
ارکستر موسیقی ملی ایران از ابتدای امسال با رویکرد اجرای آثار موسیقی اصیل ایرانی، در هر اجرا با انتخاب رپرتواری از آثار آهنگسازان ایرانی، کنسرت‌هایی را در تالار وحدت برگزار کرده است.
«شعله دارم بر زبان» تازه ترین اجرای این ارکستر نیز در ادامه همین مسیر، از ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه جمعه و شنبه، ۲۸ و ۲۹ دی ‌ماه در تالار وحدت روی صحنه‌ می‌رود و بلیت فروشی آن از طریق سایت هنرتیکت صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل