دسته‌ها
اخبار اخبار تئاتر اخبار روز تئاتر تئاتر و سینما

روایت تازه‌ای از عشق و جنون ونگوگ با بازی المیرا دهقانی در «باد زرد ونگوگ»

المیرا دهقانی در نمایش «باد زرد ونگوگ» نقش راشل، معشوقه ونگوگ را بازی می‌کند؛ نقشی که بخشی از عشق، جنون و روایت‌های تاریخی زندگی این نقاش نامدار را بازتاب می‌دهد.

به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از مشاور رسانه‌ای، المیرا دهقانی در نمایش «باد زرد ونگوگ» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی نقش «راشل»، معشوقه ونگوگ را ایفا می‌کند؛ زنی که ونگوگ دلباخته او بوده و در برخی منابع روایت شده که گوش خود را برای هدیه دادن به راشل بریده است.

دهقانی پیش از این در نمایش «گالیله» با فرهاد آییش همبازی بوده و در آثار دیگری چون «قصه ترانه‌های ماندگار» به کارگردانی سید جلال‌الدین دری، «اکوئوس» به کارگردانی محمد یعقوبی، «فهرست» به کارگردانی رضا ثروتی و «نیمه تاریک ماه» به کارگردانی داوود بنی‌اردلان نیز ایفای نقش کرده است.

نمایش «باد زرد ونگوگ» که به‌زودی روی صحنه تئاتر شهر می‌رود، نگاهی نو و متفاوت به زندگی ونسان ونگوگ، نقاش برجسته هلندی دارد. متن این اثر را کوشک جلالی خود نوشته است. در این نمایش، فرهاد آییش نقش ونگوگ، حمید گودرزی نقش پل‌گوگن و دو کاراکتر دیگر و شقایق فراهانی نقش استعاری «دنیا» را ایفا می‌کنند.

میثم میرزایی مدیر تبلیغات، کسری و علی نیک‌رفتار عکاس و مریم قربانی‌نیا مشاور رسانه‌ای پروژه هستند. سایر بازیگران و عوامل این نمایش در خبرهای بعدی معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل