دسته‌ها
اخبار ارکستر سمفونیک بنیاد رودکی موسیقی و تجسمی

عیادت مدیرعامل بنیاد رودکی از نصیر حیدریان رهبر ارکستر سمفونیک تهران

مدیرعامل بنیاد رودکی همراه با معاون آفرینش‌های هنری این بنیاد، عصر امروز در بیمارستان از نصیر حیدریان رهبر ارکستر سمفونیک تهران عیادت کرد و از روند درمان او باخبر شد.

به گزارش سایت خبری راوی هنر، نصیر حیدریان، رهبر ارکستر سمفونیک تهران، امروز (دوشنبه) تحت عمل جراحی قرار گرفت.
عصر امروز محمد اله‌یاری فومنی، مدیرعامل بنیاد رودکی، به همراه امیرعباس ستایشگر، معاون آفرینش‌های هنری بنیاد، با حضور در بیمارستان از استاد حیدریان عیادت کردند.

مدیرعامل بنیاد رودکی همچنین در گفت‌وگو با تیم درمانی وی در جریان آخرین وضعیت روند درمان قرار گرفت. اله‌یاری در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای نصیر حیدریان، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد حضور دوباره او در صحنه و رهبری ارکستر سمفونیک تهران در اجراهای پیش‌رو باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل