دسته‌ها
اخبار ارکستر ارکستر موسیقی ملی بنیاد رودکی موسیقی و تجسمی

ارکستر موسیقی ملی ایران سوم و چهارم مهر در سمنان روی صحنه می‌رود

ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان و خوانندگی مجتبی عسگری روزهای سوم و چهارم مهرماه ۱۴۰۴ در سمنان به اجرای قطعاتی ماندگار از موسیقی ملی و میهنی ایران می‌پردازد.

به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان در سومین اجرای خارج از تهران خود به شهر سمنان سفر می‌کند.

این کنسرت با خوانندگی مجتبی عسگری روزهای پنجشنبه و جمعه، سوم و چهارم مهرماه ۱۴۰۴ از ساعت ۱۹ در سالن‌های سمنان برگزار خواهد شد. در این برنامه قطعاتی شناخته‌شده چون «نغمه‌گر عشق»، «چرا زندگی»، «بیشه شیران»، «ایران جوان»، «سروهای سربلند» و «ای ایران» برای مخاطبان اجرا می‌شود.

پیش از این، ارکستر موسیقی ملی ایران تجربه اجرای صحنه‌ای در شهرهای ساری و رشت را پشت سر گذاشته بود و کنسرت سمنان سومین حضور خارج از پایتخت محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل