به گزارش سایت خبری راوی هنر، تورکنسرت «ایرانم» علیرضا قربانی پس از برگزاری اجراهای گسترده در تهران، اینبار در شهر یزد ادامه خواهد یافت. این مجموعه اجراها از دوم مهرماه ۱۴۰۴ در فضای باز باغ جهانی دولتآباد یزد برگزار میشود.
این تور پیشتر در خرداد (۱۳ شب) و شهریورماه (۱۷ شب) سال جاری در مجموعه آزادی تهران با استقبال بیش از ۲۲۵ هزار مخاطب روی صحنه رفت. قربانی در یزد نیز قطعاتی همچون «نیست شو» با شعری از مولانا و آهنگسازی حسام ناصری، «بوی گیسو» با شعری از واقف لاهوری و آهنگسازی حسام ناصری، «همگناه» با شعری از حسین غیاثی و آهنگسازی علیرضا افکاری، «۱۱ ماه و ۲۹ روز و چند هزار ساعت» با شعری از احسان افشاری و آهنگسازی محمد زرنوش، «خیال خوش» با شعری از حسین غیاثی و آهنگسازی افکاری، «شیدا» با شعری از غلامرضا طریقی و آهنگسازی ناصری، قطعه «هنوز عشق تو» در دستگاه ماهور با شعری از هوشنگ ابتهاج و آهنگسازی ناصری، قطعه بیکلام شوشتری، «مست عشق» با شعری از مولانا و آهنگسازی ناصری، «مرا ببخش» با شعری از غیاثی و آهنگسازی ناصری، «بیگناه» با شعری از غیاثی و آهنگسازی افکاری، «در زلف تو آویزم» با شعری از امیرخسرو دهلوی و آهنگسازی ناصری، «پل» با شعری از احمد امیرخلیلی و آهنگسازی ناصری، «پرواز قوها» با شعری از غیاثی و آهنگسازی افکاری و در پایان «روزگار غریب» با شعری از احمد شاملو و حمید خلفبیگی و آهنگسازی ناصری را اجرا خواهد کرد.
تعداد شبهای برگزاری این کنسرت و زمان آغاز بلیتفروشی بهزودی اطلاعرسانی میشود. علاقهمندان میتوانند تنها از طریق سایت ایرانتیک به نشانی irantic.com و اپلیکیشن توبانک به نشانی tobank.ir اقدام به تهیه بلیت کنند. خرید بلیت از شبکههای اجتماعی و وبسایتهای متفرقه معتبر نبوده و موجب خسارت مالی خواهد شد.
پروژه «ایرانم» از بزرگترین کنسرتهای فضای باز سالهای اخیر است که با همراهی ارکستر بزرگ و جمعی از نوازندگان برجسته برگزار میشود. تهیهکنندگی این پروژه بر عهده محسن خباز است و توسط موسسه فرهنگی هنری «شهرآفتاب» و «آهنگ اشتیاق» با حمایت «توبانک» (شعبه مجازی بانک گردشگری) به صحنه میرود.
