دسته‌ها
اخبار اخبار سینما تئاتر و سینما جشنواره فیلم کوتاه تهران سینما فیلم کوتاه

نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم کوتاه تهران برگزار شد

نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری چهل‌ودومین جشنواره فیلم کوتاه تهران با هدف بررسی اهداف و رویکردهای این رویداد سینمایی، در سازمان سینمایی برگزار شد. این جشنواره از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۴ به دبیری بهروز شعیبی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری راوی هنر، نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با هدف بررسی اهداف و رویکردهای این دوره از جشنواره در محل سازمان سینمایی برگزار شد.

این نشست با حضور اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره تشکیل شد و به بررسی مفصل جهت‌گیری‌ها و سیاست‌های محتوایی و اجرایی چهل‌ودومین دوره جشنواره اختصاص داشت.

شورای سیاست‌گذاری این دوره از جشنواره شامل چهره‌های فرهنگی و هنری شناخته‌شده‌ای است که با احکام جداگانه از سوی دکتر رائد فریدزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی، به‌عنوان اعضای شورا منصوب شده‌اند.

اعضای این شورا (به ترتیب حروف الفبا) عبارتند از:

محمد احسانی

حجت‌الله ایوبی

علیرضا تابش

مریم جلالی

بهروز شعیبی

محمدمهدی عسگرپور

سیدمحمدصادق موسوی

بنابر اعلام رسمی، چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری بهروز شعیبی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۴ در تهران برگزار خواهد شد.

این جشنواره یکی از مهم‌ترین رویدادهای سینمایی ایران در حوزه فیلم کوتاه به شمار می‌رود و هر ساله میزبان آثار متعددی از فیلم‌سازان داخلی و بین‌المللی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل