دسته‌ها
اخبار تئاتر نمایش های روی صحنه نمایش های روی صحنه تهران

تعطیلی اجراهای مرکز تئاتر مولوی به مناسبت ایام فاطمیه

به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی؛ تمامی اجراهای نمایشی این مجموعه در روز چهارشنبه ۱۴ و پنجشنبه ۱۵ آذر ماه به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تعطیل خواهد بود.
لازم به ذکر است؛ اجرای  نمایش‌های این مجموعه از روز جمعه ۱۶ آذر ماه از سر گرفته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل