دسته‌ها
اخبار ارکستر ارکستر سمفونیک بنیاد رودکی موسیقی و تجسمی

سفر موسیقیایی به «اکتبر ۱۹۰۴» با اجرای ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت

ارکستر سمفونیک تهران با رهبری نصیر حیدریان در کنسرتی با عنوان «اکتبر ۱۹۰۴» به اجرای آثاری از مالر، موتزارت و شومان خواهد پرداخت؛ این برنامه روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری راوی هنر، ارکستر سمفونیک تهران با رهبری نصیر حیدریان، کنسرتی با عنوان «اکتبر ۱۹۰۴» را روز سه‌شنبه، بیست و نهم خردادماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد.

بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد رودکی، در این کنسرت آثاری از سه آهنگساز بزرگ کلاسیک، گوستاو مالر، ولفگانگ آمادئوس موتزارت و روبرت شومان اجرا خواهد شد. قطعات در نظر گرفته‌شده برای این شب موسیقایی شامل «سمفونی شماره ۵» اثر گوستاو مالر، «کنسرتو کلارینت در لا ماژور» اثر موتزارت با تکنوازی مانلی دانلیان، و «سمفونی بهار» از روبرت شومان هستند.

کنسرت «اکتبر ۱۹۰۴» عنوان خود را از سال نخست اجرای «سمفونی شماره ۵» مالر گرفته است که برای نخستین‌بار در اکتبر ۱۹۰۴ اجرا شد. این اثر، یکی از شناخته‌شده‌ترین و پراحساس‌ترین ساخته‌های مالر محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک می‌توانند از ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه، ۲۹ خرداد در تالار وحدت شاهد اجرای این کنسرت باشند. بلیت این اجرا از طریق سایت هنرتیکت قابل تهیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل