دسته‌ها
ارکستر موسیقی موسیقی کلاسیک موسیقی و تجسمی

ارکستر «رتوریک» بار دیگر در تالار وحدت روی صحنه می‌رود

ارکستر «رتوریک» به رهبری رضا مریوند در ادامه اجراهای موفق خود، شامگاه یکشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ بار دیگر در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش سایت خبری راوی هنر، ارکستر «رتوریک» که اسفندماه سال گذشته با اجرای موفق خود در تالار وحدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود، بار دیگر به صحنه بازمی‌گردد. این کنسرت به رهبری رضا مریوند و با همراهی جمعی از نوازندگان جوان و حرفه‌ای، شامگاه یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

در این اجرا، فربد لطیفی به عنوان کنسرت‌مایستر حضور دارد و نیما مستشیرى، کژال خوارزمی، حسام حسینی و سینا افتخاری‌نیا نیز به‌عنوان سولیست، ارکستر را همراهی می‌کنند.

در برنامه این شب، اجرای قطعاتی از شاهکارهای موسیقی کلاسیک همچون چهارفصل اثر آنتونیو ویوالدی، و آثاری از آهنگسازان نامداری چون جواکینو روسینی، ژرژ بیزه، یوهان اشتراوس و کامیل سن-سان گنجانده شده است.

علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک می‌توانند برای تهیه بلیت و حضور در این رویداد هنری به تالار وحدت مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل