دسته‌ها
اخبار عکاسی گالری گردی موسیقی و تجسمی هنرهای تجسمی

روایت عکاسانه از «منِ او» در دهه کرامت

نمایشگاه انفرادی عکس‌های تهمینه شمس نظری با عنوان «منِ او» چهارشنبه دهم اردیبهشت‌ماه در گالری فرهنگسرای خانواده افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت خبری راوی هنر، تهمینه شمس نظری عضو گروه عکاسان آستان است که در نمایشگاه «منِ او» جلوه‌ای از روحانیت نور را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.
در متن استیتمنت این نمایشگاه به قلم حمزه اولیازاده آمده است: «منِ او؛ اگر این جان را تنی است و این تن را جانی که من آنم و آن من، پس همه در اوست و از اوست که منی نیست و مایی و همه جلوه او و هوست. من او روایت پریشانی و سر خوشی کنار هم از جذبه‌ی نور اوست. نور او من و ما را تماشایی کرد و هرچه هست نور است و بس که منیر عالم جود و وجود حضرت واجب الوجود لختی به ما تابانده آن را. منِ او را اینگونه به تماشای شما گذاردیم و امید آن است که شعفِ کرداری نوع بشر در صورت ادراک از آن معانی به چشمان شما انتقال یابد. تهمینه شمس کوشید و ساعید که تمنا و مستانگیش از ادراک کنونیش را با شما تقسیم کند که الحق شایسته بود. هرچه هستیم از اوییم و هرچه باشیم از او.»
تهمینه شمس نظری هنرمند عکاس؛ کارشناس زیست‌شناسی دریا است که از سال 1393 کار عکاسی را شروع کرده و علاوه بر عکاسی خبری سال‌هاست عکاسی پرتره، مدلینگ و کودک را دنبال می‌کند. او از طریق خانه عکاسان جوان با حمزه اولیازاده آشنا شده و دوره‌های تکمیلی عکاسی را با او می‌گذراند. نمایشگاه انفرادی عکس «منِ او» حاصل تلاش این هنرمند جوان در طول نزدیک به هشت ماه فکر و هم اندیشی و مطالعه اوست که با راهنمایی اولیازاده به نتیجه رسیده است.
نمایشگاه «منِ او» به همت خانه عکاسان جوان ساعت 15 روز چهارشنبه دهم اردیبهشت‌ماه همزمان با آغاز دهه کرامت افتتاح می‌شود و به مدت یک هفته در کانون عکس فرهنگسرای خانواده واقع در پارک شفق خیابان یوسف آباد میزبان علاقمندان خواهد بود.

3 دیدگاه دربارهٔ «روایت عکاسانه از «منِ او» در دهه کرامت»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل