به گزارش سایت خبری راوی هنر، رسیتال پیانوی محمد فروردین ـ نوازنده و دانشجوی دکتری کنسرواتوار کمیتاس ارمنستان ـ شامگاه جمعه چهارم مهرماه ۱۴۰۴ در تالار رودکی برگزار شد.
در این اجرا، فروردین به اجرای آثاری از هایدن، مندلسون، چایکوفسکی و باباجانیان پرداخت و علاقهمندان موسیقی کلاسیک شاهد شبی پر از ملودیهای ماندگار بودند.

















































