به گزارش سایت خبری راوی هنر، نمایش «کُت» به نویسندگی و کارگردانی سپنتا پزشکی از چهارشنبه ۱۰ تیرماه اجرای خود را در خانه نمایش دا آغاز میکند.
این اثر نمایشی با جمله «شاید زندگی برای همه باشد، ولی زندگی کردن را بعید میدانم…» مخاطبان را به روایتی متفاوت دعوت میکند و با حضور ویدئویی پاشا رستمی روی صحنه میرود.
در این نمایش، شادی امیری و علی سیبی به ایفای نقش میپردازند و مسعود ترابی نیز به عنوان صداپیشه حضور دارد.
پریناز عظیمپور و سپنتا پزشکی تهیهکنندگی این اثر را بر عهده دارند. همچنین پرنیا شاکر و سالار کریمی به عنوان دستیاران کارگردان، نوشین پزشکی طراح لباس و گریم، ایمان اسماعیلی طراح نور، محمد نیکبخت مدیر روابط عمومی، محمدجواد مهدویان طراح پوستر و مدیر تبلیغات، مریم حسنپور و بهاره جعفری در گروه ساخت تیزر و سیاوش حبیبی به عنوان عکاس این پروژه حضور دارند.
نمایش «کُت» از چهارشنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۵ هر شب ساعت ۲۰ در خانه نمایش دا میزبان علاقهمندان تئاتر خواهد بود.
نمایش «کُت» به نویسندگی و کارگردانی سپنتا پزشکی از ۱۰ تیر در خانه نمایش دا روی صحنه میرود
- نویسنده : راوی هنر
- منبع : سایت خبری راوی هنر
- 14 بازدید
- بدون دیدگاه






