به گزارش سایت خبری راوی هنر، تور کنسرت «ایرانم» به خوانندگی علیرضا قربانی در تهران برای سومین بار تمدید شد.
براساس اعلام روابط عمومی، با توجه به استقبال گسترده مخاطبان، این تورکنسرت در فضای باز ورزشگاه آزادی تهران در روزهای سهشنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ شهریور ۱۴۰۴ نیز ادامه خواهد یافت. بلیتفروشی اجراهای جدید از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۱۳ شهریور آغاز میشود و علاقهمندان صرفاً از طریق سایت ایرانتیک به نشانی irantic.com و اپلیکیشن توبانک به نشانی https://tobank.ir امکان خرید خواهند داشت. برگزارکنندگان هشدار دادند بلیتهای عرضهشده در شبکههای اجتماعی و سایتهای متفرقه فاقد اعتبار بوده و ممکن است خریداران متحمل خسارت مالی شوند.
تور کنسرت «ایرانم» خردادماه ۱۴۰۴ با ۱۳ شب اجرا در فضای باز مجموعه آزادی آغاز شد، اما در میانه راه به دلیل وقوع جنگ تحمیلی ۱۲ روزه موقتاً متوقف گردید. دور جدید اجراها از سوم شهریور ۱۴۰۴ آغاز شده و تا جمعه ۱۴ شهریور در ۱۰ شب ادامه خواهد داشت.
این مجموعه اجراها به تهیهکنندگی محسن خباز، توسط موسسه فرهنگی هنری شهرآفتاب و آهنگ اشتیاق و با حمایت توبانک، شعبه مجازی بانک گردشگری روی صحنه میرود.






