به گزارش سایت خبری راوی هنر، دور جدید تورکنسرت «ایرانم» با صدای علیرضا قربانی در تهران از سوم شهریور ۱۴۰۴ آغاز میشود.
این اجراها که در ادامه تورکنسرت موفق «ایرانم» برگزار میشود، از ۳ تا ۷ شهریور در فضای باز مجموعه آزادی تهران روی صحنه خواهد رفت. همچنین شبهای دیگری از اجرا متعاقباً اعلام خواهد شد.
بلیتفروشی این کنسرت از ساعت ۱۲ ظهر روز سهشنبه ۳۰ مردادماه از طریق سامانه «ایرانتیک» به نشانی www.irantic.com آغاز میشود.
تورکنسرت «ایرانم» پیشتر در خرداد و تیرماه ۱۴۰۴ به مدت ۱۳ شب در همین مکان و با ظرفیت بیش از ۷۵۰۰ نفر برگزار شده بود و با استقبال گسترده مخاطبان روبهرو شد، اما در میانه راه به دلیل آغاز جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، متوقف شد.
این مجموعه کنسرتها با تهیهکنندگی محسن خباز، توسط مؤسسه فرهنگی هنری شهرآفتاب و «آهنگ اشتیاق» و با حمایت «توبانک»، شعبه مجازی بانک گردشگری به اجرا درمیآید.






