به گزارش سایت خبری راوی هنر، ارکستر «کلید صلح» با رهبری و مدیریت هنری محمود میرزایی، پس از موفقیتهای سال گذشته در تالار رودکی تهران و سمنان، بار دیگر میزبان علاقهمندان موسیقی کلاسیک خواهد بود. این ارکستر طی سه شب با عنوان «پای پنجره معشوق» رپرتواری متشکل از آثار ۹ آهنگساز بزرگ جهان را اجرا میکند.
در این کنسرت حمید فرتاش به عنوان کنسرتمایستر، احمد رضوی سولیست پیانو و همچنین حمید فرتاش و فرناز دارویی به عنوان سولیست ویولن در کنار ارکستر حضور دارند. رپرتوار انتخاب شده، داستانی جذاب و عاشقانه را روایت میکند که توسط محمود میرزایی، رهبر ارکستر، نوشته شده و با صدای کمند شوهانی به عنوان راوی داستان، میان قطعات پخش خواهد شد.
آثار اجرا شده در این برنامه شامل «موسیقی کوچک شبانه» اثر ولفگانگ آمادئوس موتزارت، «کنسرتو پیانو در ر ماژور» از یوهان سباستین باخ، «کنسرتو ویولن سلمینور (تابستان)» از آنتونیو ویوالدی، «سوئیت هولبرگ» ادوارد گریگ، «سرناد دو ماژور» پیوتر ایلیچ چایکوفسکی، «آداجیو برای ارکستر زهی» ساموئل باربر، «سرناد میمینور» ادوارد الگار، «سرناد» داگ ویرن و «سمفونی ساده در سلمینور» بنجامین بریتن است.
کنسرت «پای پنجره معشوق» از ۲۵ تا ۲۷ خرداد ماه ساعت ۲۰ در تالار رودکی تهران برگزار میشود. علاقهمندان میتوانند بلیت این برنامه را از سایت ایران کنسرت تهیه کنند.






