به گزارش سایت خبری راوی هنر، علیرضا قربانی، خواننده شناختهشده موسیقی ایرانی، تورکنسرت جدید خود را با عنوان «ایرانم» از روز جمعه چهارم خردادماه ۱۴۰۴ در تهران آغاز خواهد کرد. نخستین اجرای این تور در فضای باز غربی استادیوم آزادی برگزار میشود.
این برنامه با مدیریت هنری حسام ناصری اجرا خواهد شد و شامل قطعاتی جدید با اشعاری از مولانا، امیرخسرو دهلوی، واقف لاهوری، هوشنگ ابتهاج، احمد شاملو، غلامرضا طریقی، حسین غیاثی، احمد امیرخلیلی و حمید خلفبیگی است. آهنگسازی قطعات این تور بر عهده حسام ناصری، علیرضا افکاری و مهیار علیزاده بوده است.
تورکنسرت «ایرانم» پس از تهران در شهرهای شیراز، یزد، کرمان، اصفهان، اهواز، تبریز و نیشابور ادامه خواهد یافت.
این مجموعه کنسرتها به تهیهکنندگی محسن خباز، توسط موسسه فرهنگی هنری «شهرآفتاب» و شرکت «آهنگ اشتیاق» و با حمایت «توبانک» ـ شعبه مجازی بانک گردشگری ـ برگزار میشود.
بلیتفروشی این اجرا از امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشتماه ساعت ۱۶ از طریق اپلیکیشن «توبانک» و سایت «ایرانتیک» به نشانی www.irantic.com آغاز خواهد شد. روابط عمومی این تور از مخاطبان درخواست کرده که فقط از این دو مرجع رسمی اقدام به تهیه بلیت کنند.






