به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی فیلمنت، فصل اول سریال معمایی-جنایی «وحشی» به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی با استقبال گسترده مخاطبان به پایان رسید. در این حال تیم تولید مشغول فیلمبرداری قسمتهای جدید برای فصل دوم این سریال است که به عنوان برنامه آینده فیلمنت در نظر گرفته شده است.
فصل دوم سریال «وحشی» در ۱۱ قسمت تولید و پخش خواهد شد.
این سریال درباره داود اشرف، کارگر معدنی است که به اتهام قتل دستگیر میشود و مسیر زندگیاش به کلی تغییر میکند.
جواد عزتی، نگار جواهریان، احسان امانی، علیرضا ثانی فر، مهدی صباغی و محمد صابری از بازیگران فصل اول «وحشی» بودند و حضور بازیگران جدیدی در فصل دوم سریال نیز قطعی شده است.
فصل دوم «وحشی» در ۱۱ قسمت میآید / فیلمبرداری ادامه دارد
- نویسنده : سیاوش حبیبی
- منبع : روابط عمومی فیلمنت
- 343 بازدید
- بدون دیدگاه






