به گزارش سایت خبری راوی هنر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در این مراسم که روز چهارشنبه، دهم بهمن ماه ۱۴۰۳، در سالن خلیج فارس برگزار شد، نادره رضایی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهرام کلهرنیا، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و مدیران، هنرمندان و علاقهمندان هنر سفال و سرامیک حضور داشتند.
سخنرانی نادره رضایی و مجتبی قربانی، دبیر دوسالانه، پخش کلیپهایی پیرامون این رویداد هنری، قرائت پیام هیئت داوران توسط کورش آریش، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز به ایشان، از جزئیات این مراسم بود.
محمدمهدی انوشفر، محمد مهدی قانبیگی، هیربد همتآزاد، مجید ضیایی، زهرا امانی و… از دیگر هنرمندان حاضر در این برنامه بودند.
این دوره از دوسالانه سرامیک با عنوان «بیکرانگی» و به دبیری مجتبی قربانی شاهکوچکی، از دهم دیماه، در دو بخش کیوریتوری و بخش مسابقه هنر سرامیک برگزار شد.
آیین اختتامیه دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران در فرهنگسرای نیاوران
- 311 بازدید
- بدون دیدگاه






